
Després de la substitució dels contenidors d'escombraries, la segona etaa de la nova contracta de neteja de l'Ajuntament consisteix en una campaya de sensibilització i informació sobre la necessitat de separar la brossa orgànica de la resta.
Per facilitar aquesta separació i també la comprensió dels veïns, l'Ajuntament regala un cubell de color marró (com els contenidors d'orgànica) i unes bosses que són especils per a aquesta brossa, ja queno serveixen les tradicionals de plàstic.
Durant els propers dies rebreu a casa un fulletó informatiu que serveix també perquè aneu a buscar la vostra galleda. El dia 14 es comencen a repartir els cubells al casal de barri de Congrés-Indians (Manigua cantonada Garcilaso). L'horari de recollida serà de 9 a 13h i de 16 a 20h, de dilluns a divendres. La setmana de Nadal només serà pel matí.