BLOG PRINCIPAL

Visita el blog de la Plataforma, con noticias y contenidos actualizados, a partir de junio del 2010.


- Presentación
- Objetivos
- Historia
- ¿Dónde estamos?
- Sugerencias

- Avisos y noticias
- Escritos presentados
- Actas de reuniones

Tus derechos
como ciudadano


· Responsabilidad del ayuntamiento por deficiente estado de la vía pública
......
· Ruidos procedentes de un bar instalado en mi edificio
......
· Tenemos un familiar con alzheimer en grado avanzado
......
· Cómo resolver los conflictos más frecuentes en una comunidad de propietarios
......
·

Distrito de Sant Andreu

· Territorio y barrios de Sant Andreu

Webs amigas

- la Barceloneta amb el aigua al coll

- EL CERCADOR DE VILAWEB

-Por una Vivienda Digna

-Associasió de Veïns i veïnes Poble Nou

-Plataforma Vecinal del Carmelo

-Associació de Veïns de Sant Andreu Nord - Tramuntana

-Noticias Nou Barris -

-Conseller del Barri de Congrés-Indians Enric Fernandez-

-Unió de Botiguers Congrés-Indians-

-JFK informa

-Magdalenes.receptes per la transformació social


-Conseller del Barri de Navas Javier Angulo-


-l’associació de veïns Plataforma Navas fem Barri,

-PLATAFORMA AVE POR EL LITORAL



  
 El temporal de neu provoca problemes circulatoris en diferents punts del país

El temporal de neu que està afectant a diferents comarques de Catalunya està provocant problemes en diferents vies, segons indica el Servei Català del Trànsit (SCT). En aquest sentit, es destaca la restricció de vehicles de tercera categoria a l'AP-2 a Lleida en direcció a l'Albornar. Així mateix, a l'AP-7, a la Jonquera, la frontera està tancada a vehicles pesants i autocars, i a la mateixa via a Vilafranca del Penedès hi ha restricció de camions també. La neu també està afectant l'A-2 al Coll del Bruc, on hi ha restricció de camions i a Castellolí hi ha un carrell tallat. Hi ha tallades la C-38 al Coll d'Ares, la N-II a la Jonquera i la N-340 a Subirats.

El temporal de neu que està afectant bona part de Catalunya des de la matinada està provocant considerables problemes de circulació. D'aquesta manera, a banda de les carreteres anteriorment mencionades també hi ha restricció de camions des d'Abrera a la Panadella per l'A-2. Així mateix, també hi ha moltes vies on és obligatori l'ús de cadenes, com a la C-12 entre les Avellanes i Àger, la C-13 entre Camarasa i Fontllonga, totes dues a la Noguera, i la C-1311 entre Pont de Montanyana i Tremp, al Pallars Jussà. També a la Noguera, calen cadenes entre Ponts i Folquer i a l'Alt Urgell entre Bassella i Adrall.

Al Solsonès les cadenes són necessàries entre Solsona i Santes Creus, mentre que a Guardiola de Berguedà, a la C-16 hi ha restringit el pas de vehicles articulats i materies perilloses. Una altra via amb cadenes és la C-28, entre Baqueira i Casa Satrada.

A les comarques de Tarragona cal destacar que hi ha restricció de vehicles de tercera categoria a la C-44 entre l'Hospitalet de l'Infant i el Coll de Fatxes. Així mateix, entre Valls i Montblanc també hi ha restriccions d'aquest tipus de vehicles i calen cadenes per circular. A més a més, a la N-420 també hi ha restriccions als vehicles de tercera categoria entre Falset i Riudecolls i calen cadenes a la TP-7402 a Porrera.

Pel que fa a les comarques gironines el temporal de neu afecta de ple diverses zones des d'aquesta matinada. A la Garrotxa, al Ripollès, a la Cerdanya i a les zones més altes hi ha gruixos de més de 20 centímetres. La neu també ha fet aparició en cotes molt baixes, com Girona ciutat, on neva intensament des de les deu del matí.

El Punt
Dilluns, 8 de març del 2010

 
· Más sobre Noticias
· Noticias de congres


Noticia más leída sobre Noticias:
LES NORMES DE L’AJUNTAMENT. Mort a Nou Barris



 Puntuación: 0
 votos: 0

Marca tu valoración:

(1)
(2)
(3)
(4)
(5)



  Versión imprimible

  Enviar a un amigo




Plataforma de Veïns Afectats del Barri del Congrés
plataforma@plataformacongres.com
Si quieres ver las noticias de la Plataforma en tu web o lector de feeds, visita nuestro RSS

Alojamiento web en Dimensis
WebSite realizado con PHP-Nuke, bajo licencia GNU/GPL. (Página Generada en: 0.010 Segundos)