Rafael Badia
Barcelona
Jo crec que l’Ajuntament de Barcelona, tan afeccionat a prohibir quasi bé tot
Jo crec que l’Ajuntament de Barcelona, tan afeccionat a prohibir quasi bé tot, encara que serveixi de ben poc, hauria de prohibir a tots els barcelonins, sortir de viatge per anar a visitar altres ciutats, totes netes i amb uns jardins ven cuidats i bonics, ja que, a la tornada, per si ho havíem oblidat, ens tornem a trobar amb uns carrers plens de fulls de diari, papers anunciant la venda de pisos, plàstics, llaunes, caques de gos i uns jardins que fan plorar.
Ja sabem que si la gent no fos tan marrana, no faria falta recollir tot això - quan es recull -, igual que si no hi haguessin lladres, no farien falta policies, o si no hi haguessin malalts, no farien falta metges, etc. etc.
Però, mentre això no arriba, jo crec que l’Ajuntament, per no fer riure els nostres visitants, hauria d’eliminar el “ Barcelona Ciutat Neta “.
Rafael Badia
Vice-president
Plataforma Veïns Afectats Barri del Congrés