Menú principal

- Inicio
- Presentación
- Objetivos
- Historia
- ¿Dónde estamos?
- Galería de fotos
- Sugerencias

- Avisos y noticias
- Escritos presentados
- Actas de reuniones
- Imágenes

Tus derechos
como ciudadano


· Responsabilidad del ayuntamiento por deficiente estado de la vía pública
......
· Ruidos procedentes de un bar instalado en mi edificio
......
· Tenemos un familiar con alzheimer en grado avanzado
......
· Cómo resolver los conflictos más frecuentes en una comunidad de propietarios
......
·

Distrito de Sant Andreu

· Territorio y barrios de Sant Andreu

Webs amigas
1- la Barceloneta amb el aigua al coll

2- lodeseas, tu tienda virtual

3-Por una Vivienda Digna

4-Associasió de Veïns i veïnes Poble Nou

5-Plataforma Vecinal del Carmelo

6-Associació de Veïns de Sant Andreu Nord - Tramuntana

7-Noticias Nou Barris -

Servei Meteo.cat

Servei Meteorológic de Catalunya

  
 A tota la gent de Barcelona i Catalunya

Els conductors i conductores d’autobusos de TMB volem explicar-te les raons que hi ha darrere de les últimes vagues que s’han realitzat i de les que es podrien realitzar a finals de febrer.
Com suposo ja sabràs, els conductors/es només descansem un dia a la setmana. Al mes tenim 5 dies de descans. Aquesta manca de descansos provoca falta de seguretat a la feina, una conciliació familiar nula i moltes baixes per estrés, ansietat i depressió.
Desgraciadament, i a pesar de que portem mesos intentant negociar una millora dels descansos amb els nostres caps, la resposta sempre ha sigut el silenci o el NO absolut. Només demanem descansar dos dies a la setmana.



Quan ja no ens ha quedat cap més sortida que la vaga i la mobilització els nostres caps i els polítics de l’Ajuntament, que són els mateixos que fan pujar el preu del transport de manera abusiva, ens titllan de “irresponsables”, “mentiders” i “radicals”.
Nosaltres, hem intentat per activa i per passiva buscar una solució abans d’arribar a aquest punt, però ells que viuen molt bé apoltronats a les seves butaques ens estan demostrant que no els importa gens ni mica la gent de Barcelona i encara menys els conductors d’autobusos.
D’aquesta manera, volem què entenguis que, al igual que tú, nosaltres també estem cabrejats si tenim que tornar a fer vaga (ja que se’ns descompta del sou), però el que no podem aguantar més és queixar-nos per aquesta injusta situació sense fer res.
Et demanem comprensió i que recordis que quan no hi hagi autobusos al carrer la culpa és tant dels directius de l’empresa com de l’Alcalde de Barcelona.
Desde aquí t’emplaçem a participar a la manifestació del proper dissabte 9 de febrer a les 18h a Plaça Universitat de suport a la lluita pels dos dies de descans setmanal del conductors/es d’autobusos i contra la pallisa que va rebre el company Teo dels antidisturbis dels Mossos d’esquadra. 

Ànims i gràcies per la comprensió.
Comitè de descansos d’autobusos de TMB.

dimarts, 22 / gener / 2008

 
· Más sobre Noticias
· Noticias de congres


Noticia más leída sobre Noticias:
LA GENERALITAT LEGALITZA LA PLATAFORMA



 Puntuación: 0
 votos: 0

Marca tu valoración:

(1)
(2)
(3)
(4)
(5)



  Versión imprimible

  Enviar a un amigo




Plataforma de Veïns Afectats del Barri del Congrés
plataforma@plataformacongres.com

Alojamiento web en Dimensis
WebSite realizado con PHP-Nuke, bajo licencia GNU/GPL. (Página Generada en: 0.065 Segundos)