Menú principal

- Inicio
- Presentación
- Objetivos
- Historia
- ¿Dónde estamos?
- Galería de fotos
- Sugerencias

- Avisos y noticias
- Escritos presentados
- Actas de reuniones
- Imágenes

Tus derechos
como ciudadano


· Responsabilidad del ayuntamiento por deficiente estado de la vía pública
......
· Ruidos procedentes de un bar instalado en mi edificio
......
· Tenemos un familiar con alzheimer en grado avanzado
......
· Cómo resolver los conflictos más frecuentes en una comunidad de propietarios
......
·

Distrito de Sant Andreu

· Territorio y barrios de Sant Andreu

Webs amigas
1- la Barceloneta amb el aigua al coll

2- lodeseas, tu tienda virtual

3-Por una Vivienda Digna

4-Associasió de Veïns i veïnes Poble Nou

5-Plataforma Vecinal del Carmelo

6-Associació de Veïns de Sant Andreu Nord - Tramuntana

7-Noticias Nou Barris -

8-Conseller del Barri de Congrés-Indians Enric Fernandez-

9-Unió de Botiguers Congrés-Indians-

Servei Meteo.cat

Servei Meteorológic de Catalunya

  
 La reunió entre TMB i els vaguistes no avança i mantenen l'aturada del pròxim dijous

Transport

El president del comitè d'empresa, Saturnino Mercader, ha indicat, en un recés de la negociació, que l'empresa "no ha parlat encara de reducció de jornada", una de les principals reivindicacions dels conduc

La reunió que mantenen avui representants de TMB i dels sindicats que han convocat la vaga dels autobusos de Barcelona, CGT i Actub, no avança de moment, de manera que l'aturada de dijous que ve segueix convocada, han informat fonts sindicals.
Un representant del departament de Treball està fent de mitjancer a tres bandes: amb l'empresa, els convocants de les aturades i la resta de sindicats amb representació al comitè d'empresa d'Autobusos de Barcelona

El president del comitè d'empresa, Saturnino Mercader, ha indicat en un recés de la negociació que l'empresa "no ha parlat encara de reducció de jornada", una de les principals reivindicacions dels conductors d'autobús.

Tampoc s'ha establert un calendari de reunions que permeti albirar un horitzó de continuació de les negociacions, ha indicat Mercader, que ha criticat la presència de la resta de sindicats membres del comitè d'empresa a la reunió.

Un representant del departament de Treball està fent de mitjancer a tres bandes: amb l'empresa, els convocants de les aturades i la resta de sindicats amb representació al comitè d'empresa d'Autobusos de Barcelona, a més de l'empresa.

Segons Mercader, l'empresa ha reclamat avui que la negociació es desenvolupi amb “pau social” mentre manté els expedients i les sancions obertes, i "està negociant amb persones que han estat expedientades amb suspensió d'ocupació i sou durant sis mesos, com jo".



Reunió llarga i complicada
La reunió, que continua després d'aquest recés, es preveu llarga i complicada i és previsible que es prolongui en els pròxims dies, en un intent més de resoldre aquest conflicte laboral, que ha causat tretze dies de vaga des del desembre, sense comptar l'aturada parcial de sis hores el 12 de febrer i la de quatre hores el 21 de novembre.

Una assemblea de treballadors va atorgar ahir potestat al comitè de vaga per decidir desconvocar les vagues sempre que l'empresa "posi alguna cosa a sobre de la taula".

Els negociadors dels vaguistes també podran, en cas que vulguin informar els conductors sobre el desenvolupament del diàleg o fer-los alguna consulta, convertir qualsevol dels dijous de vaga previstos en una assemblea de quatre hores, canvi que en la pràctica també significaria una desconvocatòria de la protesta.

També es va acordar ahir mantenir fora de la negociació els 46 expedients que des de l'inici de la protesta ha obert l'empresa perquè no volen que TMB els utilitzi com a moneda de canvi.

Publicat el diari AUI.cat

Dissabte 15 de març del 2008

 

 
· Más sobre Noticias
· Noticias de congres


Noticia más leída sobre Noticias:
LA GENERALITAT LEGALITZA LA PLATAFORMA



 Puntuación: 0
 votos: 0

Marca tu valoración:

(1)
(2)
(3)
(4)
(5)



  Versión imprimible

  Enviar a un amigo




Plataforma de Veïns Afectats del Barri del Congrés
plataforma@plataformacongres.com

Alojamiento web en Dimensis
WebSite realizado con PHP-Nuke, bajo licencia GNU/GPL. (Página Generada en: 0.065 Segundos)