Menú principal

- Inicio
- Presentación
- Objetivos
- Historia
- ¿Dónde estamos?
- Galería de fotos
- Sugerencias

- Avisos y noticias
- Escritos presentados
- Actas de reuniones
- Imágenes

Tus derechos
como ciudadano


· Responsabilidad del ayuntamiento por deficiente estado de la vía pública
......
· Ruidos procedentes de un bar instalado en mi edificio
......
· Tenemos un familiar con alzheimer en grado avanzado
......
· Cómo resolver los conflictos más frecuentes en una comunidad de propietarios
......
·

Distrito de Sant Andreu

· Territorio y barrios de Sant Andreu

Webs amigas
1- la Barceloneta amb el aigua al coll

2- lodeseas, tu tienda virtual

3-Por una Vivienda Digna

4-Associasió de Veïns i veïnes Poble Nou

5-Plataforma Vecinal del Carmelo

6-Associació de Veïns de Sant Andreu Nord - Tramuntana

7-Noticias Nou Barris -

Servei Meteo.cat

Servei Meteorológic de Catalunya

  
 La Setmana de la Bicicleta arrenca sense Bicing

(Avui)

El servei municipal de Bicing es va espatllar ahir a la tarda: no funcionaven les estacions i va deixar sense servei centenars d’usuaris. Es dóna la coincidència que ahir començava la Setmana de la Bicicleta promoguda per l’Ajuntament de Barcelona. Aquesta celebració pretén promocionar l’ús d’aquest mitjà de transport amb una trentena d’activitats. La setmana es clourà diumenge amb una festa de bicis i patins.

L’avaria de la xarxa informàtica va afectar el Bicing a partir de quarts de quatre de la tarda. Un portaveu de l’empresa municipal BSM, que gestiona el servei, va assegurar que la xarxa havia tornat a funcionar a partir de dos quarts de set de la tarda, però no va informar del nombre d’usuaris afectats ni de les estacions on no es podien agafar bicicletes. En una nota feta publica per BSM, es qualifica l’avaria “d’error generalitzat de comunicació” que havia sigut provocada “per una disfuncionalitat informàtica deguda a la no eliminació dels fitxers temporals”.



“Fora de servei”
Segons explicaven els usuaris afectats, es podien tornar les bicicletes a les estacions però quan algú intentava agafar-ne una, a la pantalla apareixia un missatge que informava que “estava fora de serveis per problemes de connexió”. I quan s’intentava connectar amb el telèfon d’informació, que és un 902, sortia un robot que contestava que les línies estaven ocupades i que es mantinguessin a l’espera. Les trucades als 902 les abona qui les realitza, i no l’empresa.
Segons reconeix l’Ajuntament, el Bicing rep unes 800 queixes al dia, tot i que la informació oficial fa una subtil distinció entres “incidències” i “queixes”. El mes d’abril passat el que s’anomenen incidències van ser 23.476 i les queixes, 539.

barcelonaldia | Juny 3, 2008

 
· Más sobre Noticias
· Noticias de congres


Noticia más leída sobre Noticias:
LA GENERALITAT LEGALITZA LA PLATAFORMA



 Puntuación: 0
 votos: 0

Marca tu valoración:

(1)
(2)
(3)
(4)
(5)



  Versión imprimible

  Enviar a un amigo




Plataforma de Veïns Afectats del Barri del Congrés
plataforma@plataformacongres.com

Alojamiento web en Dimensis
WebSite realizado con PHP-Nuke, bajo licencia GNU/GPL. (Página Generada en: 0.066 Segundos)