ZONA VERDA A CAN ROS I CANÒDROM
Plataforma
Can Ros Verd
Vols una zona verda a les illes que hi ha entre els carrers Riera d’Horta, Pardo, Cardenal Tedeschini i Concepción Arenal? Vols que no es construeixi en aquesta zona i que es dediqui integrament a zona verda?
Els veïns hem creat una plataforma per defensar la creació d’una zona verda a la actual ubicació del Canòdrom Meridiana i de les pistes de tennis al costat de la masia de Can Ros. La situació actual és que el canòdrom està tancat i que es preveu l’expropiació imminent de les actuals pistes de tennis per part de l’Ajuntament de Barcelona. Arrel d’això, l’ajuntament està recollint opinions sobre el destí d’aquest espai, tot i que ja té plans molt avançats sense tenir en compte l’opinió de tothom. Per això, ara és l’hora de donar la nostra opinió.
La plataforma Can Ros Verd defensa la creació d’una zona verda a les illes que hi ha entre els carrers Riera d’Horta, Pardo, Cardenal Tedeschini i Concepción Arenal. En aquestes dues illes, a part de la façana del canòdrom, de gran interès arquitectònic, de la masia de Can Ros i dels edificis ja existents, queda una zona sense edificar. El que defensem es que no es construeixi en aquesta zona i que es dediqui integrament a zona verda. Aquesta zona verda podria incloure àrees de joc per els nens i esbarjo per els grans, i permetria gaudir de la vista de la estructura de les grades del canòdrom, respectant la masia i el seu entorn.
Pensem que hi ha altres llocs on poder posar els equipaments que la ciutat i el districte necessiten. El que cal és que no s’hi edifiqui tant d’habitatge privat en aquest llocs, com proposa l’Ajuntament. Entenem que a Barcelona el que precisament sobra es totxo i que és una ciutat massa densa. En concret, el districte de Sant Andreu és un dels de més alta densitat de població. Volem una Barcelona més ecològica i sostenible, i ara tenim una oportunitat única per crear una zona verda oberta a tota la ciutat. L’espai actual, encara que no està obert al públic, és de fet un espai verd que no hem de malmetre. Per això volem la teva signatura per recolzar la creació d’una zona verda per a tothom.
Plataforma
Can Ros Verd
Recollida de signatures:
Perfumeria Aymerich (Cardenal Tedeschini, 2, cantonada Meridiana) i Gimnàs Yawara (Concepción Arenal, 160)